Keskkonnalaagrit rahastas KIK

teisipäev, 11. juuni 2013

Mini-zoos


Mini-zoo Peetri lugusid võikski kuulama jääda. Põnevad jutud mürgistest ja vähemmürgistest madudest, krokodillidest, kilpkonnadest... Ja kui veel siidise nahaga boa kaela ümber panna on uus roomajatefänn kindlasti sündinud!



 
Sophia meenutab:
Mulle väga meeldis Mini-zoos ja mu sõbrale Annelile. Seal oli väga huvitav ja ma jääksin kuulama seda onu iga päev. Meile anti kätte suur madu võrk-püüton. Kõige rohkem meeldisid mulle kobrad ja kilpkonnad, kellel olid punased triibud pea peal. Ma sain teada, et kilpkonnad punaste triipudega pea peal hammustavad ja söövad tigusid. Kobra toitu nägin ma oma silmaga! Anneli meenutab: Mini- zoos oli palju madusid, kilpkonne ja sisalikke. Nad olid armsad ja lahked loomad, kes lasid meil neile pai teha. Mulle meeldis kõige rohkem võrkpüüton ja üks väike kilpkonn, kes oli ainult 1 ja poole aastane. Võrkpüütonit sai kätte võtta ja kujutage ette - nad isegi ei hammustanud ja seepärast nad meeldisid kõigile. Mulle meeldis Mini- zoo ja ma käiksin seal iga päev hea meelega! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar